כתבות

חזרה לכתבות

האלטרנטיבה הבריאה לארוחה המוכרת

אין ספק שהדגש בשנים האחרונות בכל הנוגע לצלחת שלנו הוא על אכילה נכונה ובריאה, אבל האם זה אומר שאנחנו צריכים לשנות לחלוטין את הרגלי האכילה? כנראה שלא. אספנו לכם 5 המלצות על שינויים קטנים שאתם יכולים לעשות, אבל עדיין להבטיח שתהנו ממה שאתם אוכלים

צלחת

פנקייק וסירופ שוקולד? לכו על פנקייק מבננה וחיטה מלאה והמתיקו עם דבש/סילאן/מייפל טבעי. הבננה היא תחליף מצוין לסוכר ועשירה באשלגן.

פנקייק

חביתה + גבינת שמנת + לחם? נסו במקום חביתת ירק + לחם מחיטה מלאה +גבינת 5%. הטעם נפלא באותה מידה, רק שמתקבלת כאן ארוחה הרבה יותר בריאה ונכונה להתפתחות הילדים.

חביתה

פיצה? לא צריך לוותר בכלל, פשוט תכינו אותה בבית, עדיף עם בצק כוסמין, עגבניות טריות וגבינה שאוהבים. הבדל קטן שעושה המון.

פיצה

איך אפשר בלי דגני בוקר וחלב? אין ספק שזהו תענוג בוקר לקטנים ולגדולים. תבחרו בדגנים לא מסוכרים ותוסיפו חלב מועשר. גם סידן, גם בריא, ולא פחות חשוב- טעים בהחלט.

דגני בוקר עם חלב

פסטה ושניצל? החליפו לפסטה מחיטה מלאה וחזה עוף. מוותרים על הטיגון ואנחנו יכולים להבטיח לכם שזה לא פחות טעים. תוכלו למצוא שלל מתכונים ברשת והילדים שלכם ילקקו את האצבעות.

פסטה ושניצל

*סייעה בהכנת הכתבה: ענת מטיאש, דיאטנית קלינית